Πάντα θυμάσαι την πρώτη σου μοτοσυκλέτα που
«ανακάλυψε» τις δυνατότητές σου
Το Explorer 125 δεν είναι απλά μία μοτοσυκλέτα στην Α1 κατηγορία που μπορείς να οδηγήσεις στην πόλη σου με δίπλωμα αυτοκινήτου, χωρίς να απαιτούνται εξετάσεις διπλώματος μοτοσυκλέτας.
Είναι το μέσο διαφυγής από την καθημερινότητα. Είναι η δυνατότητα που σου δίνεται να ανακαλύψεις ακόμη και τις off-road διαδρομές γύρο και μέσα στην πόλης σου, απολαμβάνοντας κάθε λεπτό της διαδρομής. Είναι η απόκτηση της αίσθησης της απόλυτης ελευθερίας.
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | Τετράχρονος |
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ | 1 / 4 |
ΨΥΞΗ | Aερο-ελαιόψυκτο |
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ | EFI |
ΚΙΒΩΤΙΟ | 5 Ταχύτητες |
ΕΚΚΙΝΗΣΗ | Μίζα – Μανιβέλα |
ΙΣΧΥΣ | 12.2ps /9.500rpm |
ΡΟΠΗ | 9.5Nm /8.000rpm |
ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ | 10.8:1 |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ | 2,8 L/100km (Euro5) |
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ | 15 L |
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ | Δίσκος 267mm |
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ | Δίσκος 220mm + CBS |
ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΔΙΑΔΡΟΜΗ) | Ανεστραμμένο Πιρούνι (150mm) |
ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ | Monoshock |
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. | 90/90-19 |
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. | 110/90-17 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ) | 2100 x 930 x 1310 |
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΡΟΧΩΝ | 1380mm |
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ | 850mm |
ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ) | 149kg |
Χρήσιμη σημείωση: Κάθε όχημα θα πρέπει να χρησιμοποιείται με τις σχάρες και τις χειρολαβές οι οποίες έχουν συναρμολογηθεί από το εργοστάσιο και η χρήση τους τυγχάνει εγκρίσεων τύπου.
Η χρησιμοποίηση aftermarket σχαρών τροποποιούν τον σχεδιασμό του οχήματος.
Τα οχήματα μπορεί να διαφοροποιηθούν από τον κατασκευαστή χωρίς ειδοποίηση. Οι φωτογραφίες που εμφανίζονται στο site μπορεί να διαφέρουν σε λεπτομέρειες. Παρακαλούμε ενημερωθείτε από το δίκτυο συνεργατών της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε. για τις τελευταίες εξελίξεις στα τεχνικά χαρακτηριστικά και τις προδιαγραφές των οχημάτων.