ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ |
Τετράχρονος
Υγρόψυκτος |
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ | 1/4 |
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ | EFI (BOSCH) |
ΙΣΧΥΣ | 11.5ps / 8750rpm |
ΡΟΠΗ | 10.5Nm / 7250rpm |
ΕΚΚΙΝΗΣΗ | Μίζα |
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ | 13.5 L |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ | 2.7L / 100km (WMTC3) |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ) | 1960 x 780 x 1270/1330 |
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΡΟΧΩΝ | 1420mm |
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ | 800mm |
ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ) | 156 kg |
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ |
Δίσκος 240mm
Με τριπίστονη δαγκάνα |
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ |
Δίσκος 220mm + CBS
Με διπίστονη δαγκάνα (Ø20mm) |
ΕΜΠΡ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ
(ΔΙΑΔΡΟΜΗ/ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ) |
Τηλεσκοπικό Πιρούνι
(90mm/33mm) |
ΟΠΙΣΘ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ |
Δύο Αμορτισέρ
με ρύθμιση προφόρτισης |
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. | 110/70-13 |
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. | 130/70-13 |
Virtus 125
Αdventure στην πόλη!
γρόψυκτο | 4 Βάλβιδο | Σύστημα Start & Stop | LED Φώτα | LCD 5” Οθόνη | Ντουλαπάκι με Θύρα USB
Ρυθμιζόμενη Ζελατίνα | Ρυθμιζόμενες Μανέτες | Διακόπτες Κρυφού Φωτισμού | Σύστημα Keyless | Συναγερμός
Εντυπωσιακή Εμφάνιση – LED Φώτα
Ο δυναμικός σχεδιασμός του Virtus αντανακλά πλήρως τη φιλοσοφία κατασκευής του, με επιθετικές γραμμές που συμπληρώνονται από τους LED προβολείς, οι οποίοι ακολουθούν την πολυεπίπεδη αρχιτεκτονική της μπροστινής όψης του scooter, ενώ παράλληλα προσφέρουν μια φυσική δέσμη. Επιπλέον, το Virtus διαθέτει προεγκατάσταση για τοποθέτηση προβολέων ομίχλης.
Υγρόψυκτος Κινητήρας – Σύστημα Start/Stop
Ο μονοκύλινδρος υγρόψυκτος κινητήρας του VIRTUS 125 αποδίδει 11,5 ίππους και 10,5Nm ροπής, με το ψυγείο να είναι τοποθετημένο χαμηλά και πίσω, συνδυάζοντας την πιο αποτελεσματική ψύξη με τη συγκέντρωση μαζών χαμηλά. Ο συγκεκριμένος κινητήρας διαθέτει επίσης και σύστημα Start/Stop που βοηθά στη διατήρηση της κατανάλωσης σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα, της τάξης των 2,7L/100km.
Ευανάγνωστη LCD 5” Οθόνη
Η LCD οθόνη 5” προβάλλει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες (συμπεριλαμβανομένης της θερμοκρασίας περιβάλλοντος και ενός πλήρους trip computer) με ευανάγνωστες και μεγάλες ενδείξεις.
Αλουμινένιο Τιμόνι Μεταβλητής Διατομής
Το αλουμινένιο τιμόνι του Virtus 125 είναι ξεχωριστό όπως ακριβώς στις μοτοσυκλέτες, μεταβλητής διατομής, που εδράζεται σε καβαλέτα, το οποίο προσφέρει έναν εξαιρετικό μοχλό που συμβάλλει τα μέγιστα στο να διατηρηθεί ο έλεγχος σε χωματόδρομους και κακής ποιότητας άσφαλτο.
Ρυθμιζόμενα Πίσω Αμορτισέρ
Τα δύο αμορτισέρ ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου, διατηρώντας σταθερό το ύψος του πίσω μέρους ανεξαρτήτως φορτίου και παράλληλα φροντίζουν για την άνεση του αναβάτη και του συνεπιβάτη κάτω από όλες τις συνθήκες.
Άνετη και Αντιολισθητική Σέλα
Η ενιαία σέλα προσφέρει χώρους και άνεση τόσο στον αναβάτη, όσο και στο συνεπιβάτη που τον τοποθετεί σε λίγο ψηλότερη θέση. Διαθέτει αντιολισθητικό κάλυμμα και δύο διαφορετικές υφές. Η σχάρα που ανήκει στο στάνταρ εξοπλισμό – ανεβάζοντας το επίπεδο πρακτικότητας του Virtus – παίζει και το ρόλο των χειρολαβών για τη στήριξη του συνεπιβάτη.
Ρυθμιζόμενη Ζελατίνα
Η ζελατίνα του Virtus 125 ρυθμίζεται πανεύκολα σε τρεις θέσεις, χωρίς τη χρήση εργαλείων, προσφέροντας επαρκέστατη κάλυψη στον αναβάτη.
Απόλυτη Απόδοση κατά την Πέδηση
Με δύο δισκόφρενα, 240mm εμπρός με τριπίστονη δαγκάνα και 220mm πίσω και σύστημα πέδησης CBS, το Virtus 125 εξασφαλίζει μικρές αποστάσεις ακινητοποίησης και μεγαλύτερη ασφάλεια.
Πρακτική Παροχή Ρεύματος 12V/10Αh
Ακριβώς δίπλα από τα όργανα, υπάρχει η παροχή ρεύματος 12V/10Ah που συμπληρώνει το πακέτο των πρακτικών λύσεων που προσφέρει το Virtus 125.
Κεντρικά Τοποθετημένο Ρεζερβουάρ
Το ρεζερβουάρ είναι τοποθετημένο στο κέντρο βοηθώντας τη συγκέντρωση των μαζών, ενώ η τάπα βρίσκεται πάνω στο κεντρικό “τούνελ” κάνοντας πιο εύκολο τον ανεφοδιασμό, χωρίς να χρειάζεται να κατέβει ο αναβάτης από τη σέλα.